Retourneren

We pakken alles met liefde en plezier voor je in!

Maar soms is een product niet wat je ervan verwacht had.  Dan mag je hem natuurlijk retourneren binnen 14 dagen na de ontvangst van de bestelling. 

 

Het is noodzakelijk dat de geretourneerde producten: 

  • Terugkeren in originele verpakking. 

Dit betekent dat het pakketje in hetzelfde verzendmateriaal (luchtkussenenvelop of brievenbusdoosje) teruggestuurd moet worden. Ook de verpakking van het product moet in de retour zitten. Dit zijn bijvoorbeeld de kartonnen en plastic verpakkingen bij sieraden. 

  • Het product en de verpakking ervan zijn onbeschadigd, ongebruikt en geurvrij. 

Er mogen geen vetvlekken, verkleuringen, beschadigingen of geuren aan de producten zitten. Verpakkingsmaterialen zoals (plastic) zakjes en kartonnen displays waar sieraden in geleverd worden moeten ook onbeschadigd zijn. 

Hoe je een product/bestelling retourneert: 

1. Vul het modelformulier voor herroeping in, wat zich onderaan de pagina bevindt. Mail deze naar info@destorevanfloor.nl

2. Je ontvangt schriftelijke goedkeuring van de retouraanvraag (1/2 werkdagen). Je moet eerst goedkeuring via de mail krijgen voordat je je pakketje opstuurt. In deze mail ontvang je tevens het adres waar de retour naartoe gestuurd moet worden. 

3. Pak het/de product(en) netjes in. 

4. Stuur je pakketje binnen 14 dagen na de goedkeuring op. Je mag zelf kiezen met welke postdienst, maar zorg er voor dat je pakketje door de brievenbus past als hij zo ook bij jou is aangekomen. Pakketjes die in enveloppen of brievenbusdoosjes verzonden zijn, dienen als brievenbuspakje of brievenbuspost teruggestuurd te worden naar het adres dat aangegeven is in de schriftelijke goedkeuring.  

5. Na goedkeuring van de ontvangen producten (2/3 werkdagen na ontvangst) wordt het bedrag binnen 14 dagen op jouw rekening teruggestort. Hier krijg je ook een schriftelijke bevestiging van per mail. 

Let op:

  • Gepersonaliseerde producten mogen niet geretourneerd worden. 
  • Oorbellen waarvan de verzegeling is gebroken mogen niet geretourneerd worden. 
  • Het beschadigen of kwijtraken van het pakketje is géén verantwoordelijkheid van de Store van Floor. Wij raden daarom aan je pakketje te verzenden met track&trace code, zodat deze traceerbaar is. Bewaar je verzendbewijs goed.  
  • De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

Geretourneerde producten die niet aan bovenstaande eisen voldoen worden niet teruggenomen. Deze producten worden niet opnieuw verstuurd naar de klant. Zorg er dus voor dat je alles doorleest en de stappen volgt. 

 

Modelformulier Voor Herroeping
Word – 188,8 KB 461 downloads